Voorbereiden - Reisverslag uit Nederland, Nederland van Lizette en Nicole - WaarBenJij.nu Voorbereiden - Reisverslag uit Nederland, Nederland van Lizette en Nicole - WaarBenJij.nu

Voorbereiden

Blijf op de hoogte en volg Lizette en Nicole

04 Februari 2014 | Nederland, Nederland

Zo... Het komt steeds dichterbij.. Nog 15 dagen voordat we vertrekken!! Spannend!!
Op dit moment zijn we druk bezig met het regelen van onze visum, het afscheid nemen van onze geliefde vrienden en familieleden en spullen aan het kopen/verzamelen die we denken nodig te hebben voor Zuid-Afrika!!
Naast als deze praktische dingen zijn we vanaf gister begonnen met ons afstuderen op de CHE. We hopen in Nederland zover mogelijk te komen met onze literatuurstudie, zodat we het praktische gedeelte in Zuid-Afrika kunnen doen.

Conclusie: Druk, druk, druk, leuk, leuk, leuk, spannend, spannend, spannend, zin zin zin!:)

• 04 Februari 2014 - 22:44

Karien:

Brrr schatjes, dit wordt toch wel heel echt! Wat ga ik jullie missen, maar wat tof dat jullie deze kans krijgen en lekker bezig zijn met de voorbereidingen!

• 05 Februari 2014 - 13:38

Johan:

Succes lady's! Ik ga jullie volgen :)

• 05 Februari 2014 - 14:22

Marlou:

Heeel veel succes jullie! En vooral: geniet, geniet, geniet!!

• 10 Februari 2014 - 18:20

Bob Zwart:

Meiden, heel veel succes met de laatste loodjes en veel succes op jullie reis. Laat God degene zijn die jullie leidt en beschermt deze reis. Het aller-aller-aller beste voor jullie en dat dit een onvergetelijke ervaring mag worden!

• 13 Februari 2014 - 22:50

Sissy:

I, I follow, I follow you, deep sea baby, I follow you. <3 and alllll the luck, fun and blessing!

• 19 Februari 2014 - 16:08

Karien:

Update! Update! Update! :)

Lizette en Nicole

Hallo lieve mensen!:) Wat super leuk dat jullie op ons profiel kijken!! Onze droom komt uit: Van 17 februari t/m 26 juni hopen we in Zuid-Afrika te verblijven!! Eerst 3 maanden afstuderen en vervolgens nog een maand, langs de zuidkust, trekken! Twee enorm toffe ervaringen! :) Ons afstuderen zullen we onder straatjongeren gaan doen in Pietermaritzburg bij de organisatie Youth for Christ. Straatjongeren worden daar opgevangen in een Shelter ter overbuggingstijd met als doel om uiteindelijk weer terug te keren naar huis. Nu is het zo dat de straatjongeren de overbruggingsperiode vaak niet succesvol afmaken en weer terugvallen op straat. Wij hopen hierin onderzoek te doen en uiteindelijk mogelijke bijstellingen van de werkwijze en begeleiding te bewerken om terugval terug te dringen. Wij zullen jullie deze 4 maanden een beetje op de hoogte gaan houden van onze ervaringen via deze blog. Last but not least, deze reis hopen we in gebed te gaan maken en zouden het fijn vinden als jullie met ons mee willen bidden :) Enorm veel liefs en een dikke knuffel van ons! Nicole en Lizette

Actief sinds 03 Feb. 2014